Rykkerprocedure for større erhverv

Skal din inkassoproces optimeres?

Skræddersyede løsninger til dit regnskabssystem

Som en del af vores omfattende løsninger hos Inkasso Mægleren, tilbyder vi integration til markedets foretrukne regnskabssystemer. Dette gør det lettere for dig at holde overblik over forfaldne fakturaer og hurtigt igangsætte nye inkassosager

Nem integration til dine regnskabs­systemer

Har du allerede et regnskabssystem som Uniconta, Business Central, E-conomic eller lignende? Hos Inkasso Mægleren er vores inkassoløsninger udviklet til at arbejde effektivt sammen med disse regnskabssystemer, så du nemt kan håndtere dine forfaldne fakturaer.

Ved hjælp af vores integrationer kan du hurtigt igangsætte inkassoprocessen direkte fra dit regnskabssystem. Uanset om du foretrækker at gøre det manuelt eller automatisere hele processen, så tilbyder vores system fleksibilitet til at tilpasse sig dine behov.

Vi kan hjælpe dig med at spare tid og ressourcer med vores effektive inkassoløsninger.

Medarbejder

Medarbejder

Hvorfor vælge Inkasso Mægleren?

Hos Inkasso Mægleren forstår vi, at dine systemer er rygraden i din virksomheds økonomi. Derfor har vi udviklet vores inkassoløsninger til at integrere med systemer som Uniconta, Business Central og andre regnskabssystemer. Sammen kan vi optimere din inkassoproces med følgende:

  • Give dig overblik
  • Automatiserede processer
  • Skræddersyet opsætning
  • Fleksibilitet og support

Vores system giver dig et klart overblik over forfaldne fakturaer, så du altid har styr på, hvilke betalinger der mangler. Du kan selv vælge, om du vil igangsætte inkassosager manuelt eller automatisere hele processen, afhængigt af dine behov.

For alle vores kunder tilbyder vi skræddersyede løsninger, så integrationen fungerer optimalt i jeres eksisterende systemer. Med vores fleksible løsninger og support under opsætningen, kan du føle dig tryg i processen.

Få styr på dine inkassosager med Inkasso Mægleren

Er du klar til at gøre din inkassoproces lettere og mere effektiv? Kontakt os i dag på 40 10 64 69, eller send en e-mail til info@inkassomaegleren.dk for at høre mere om vores integrationsløsninger. Du kan også udfylde vores kontaktformular, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

3

Gode grunde til

Hvorfor du skal vælge os

Vi har mange års erfaring med inddrivelse af udestående fordringer indenfor både B2B og B2C krav. Vi gør det nemt for vores kunder, ved at lade os overtage hele inddrivelsesprocessen, fra en faktura er forfalden til pengene er kommet hjem. Vi sikrer en fornuftig inddrivelse med lave omkostninger og en høj succesrate samtidig med vi har skyldner i centrum.

  • Bedste pris

  • Vi gør noget ved dine sager

  • Bedste service - god gammeldags kundeservice

Her kan du møde

Vores team

Gitte Cramon

Gitte Cramon

Managing Partner & CEO

Jeg har gennem 30 år opbygget mine kompetencer og viden indenfor inddrivelsesområdet og er dermed stærk indenfor faget.

Læs mere

Torben Zimmermann

Torben Zimmermann

COO - Partner

Med 25 års erfaring i branchen har jeg selv oplevet mange udfordringer i forhold til inddrivelsesforretning og tilhørende IT-systemer.

Læs mere

Flemming Kentved

Flemming Kentved

CIO - Partner

Jeg har arbejdet med IT i over 12 år og i den største del af denne tid har jeg arbejdet indenfor inddrivelsesbranchen.

Læs mere

Tine Bjørn Hjort

Tine Bjørn Hjort

Sagsbehandler og rådgiver

Jeg har arbejdet i mere end 30 år med inddrivelse og retssager i advokat-, inkasso- og finansielle virksomheder som i den offentlige sektor.

Med en juridisk faglig baggrund, der giver mig fuld indsigt i mange forskellige typer af problemstillinger, har jeg en solid baggrund til at yde en korrekt og professionel kunderådgivning.

Tobias Olsen

Tobias Olsen

Sagsbehandler og Callcenter medarbejder

Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper. Dette giver mig en god ballast i forhold til min hjælp overfor kunder og debitorer.

Jonas Søbjerg Nielsen

Jonas Søbjerg Nielsen

Sagsbehandler

Jeg har arbejdet med inkasso i mange år bl.a. for større inkassoselskaber. Det har samlet set givet mig en solid baggrund til at håndtere de forskellige typer af opgaver i vores branche.

Det at gøre en forskel for såvel vores kunder og debitorer, vores unikke it-system og vores team gør at jeg med glæde vil hjælpe din virksomhed med at få forfaldne krav hjem på en god og optimal måde samtidig med at værne om jeres kunder.

Bent Claudi Lassen

Bent Claudi Lassen

Advisory board member
Claus Christoffersen

Claus Christoffersen

Advisory board member
Peter Cramon

Peter Cramon

Advisory board member

Ønsker du mere information

Så kontakt os gerne i dag

Benyt venligst kontaktformularen, hvis du ønsker at komme i kontakt med os og høre mere om, hvordan Inkasso Mægleren ApS kan hjælpe din virksomhed. Vi kontakter dig hurtigst muligt og det er naturligvis helt uforpligtende.

Troværdighed

Gensidig respekt

Tillid