Inkassohåndtering

Har du ikke fået dine penge hjem efter inkassovarsel?

Inkassohåndtering

Inkassohåndtering

Betaler dine kunder ikke i løbet af din rykkerproces, kan vi hjælpe dig. Vi har et intelligent scoring og adfærdssystem bygget på en stor mængde data, målrettet inkassosager med en differentieret inddrivelsesproces, der giver høj succesrate. Vi kommunikerer målrettet og med en differentieret tilgang til skyldner, afhængig af skyldnerprofil. Vi tror på, at ikke alle skyldnere er ens og påvirkes af forskellige kommunikationsformer.

Lad Inkasso Mæglerne hjælpe dig med at få dine penge hjem til markeds bedste priser!

Hvad tilbyder vi?

  • Drag and drop funktion til oprettelse af forfaldne fakturaer
  • Online adgang 24/7 til vores kundeweb
  • Differentieret inkassoskrivelser
  • Opfølgning via vores CallCenter
  • Gratis RKI indberetning
  • Administration og opfølgning af afdragsordninger
  • Scoring, vurdering og anbefaling af sagens videre forløb
  • 100 % din hovedstol tilbage ved betalinger
  • Indbetalte krav afregnes dagen efter
  • Ingen omkostninger, hvis sagen ikke bliver løst
  • Faste lave omkostninger i den retlige proces
  • 100 % din hovedstol tilbage i overvågning

Hvordan fungerer det?

  • 1. Du uploader din ubetalte faktura i vores kundeweb

    Du får adgang til vores kundeweb, hvor du nemt uploader din fil/dokumenter i vores system. Uanset om det er PDF, Word, Excel eller et billede fra din mobil af dit bilag, kan du hurtigt og nemt overføre en sag til os og vi klarer resten. Har du mange sager, kan vi skabe en API adgang.

  • 2. Vi validerer, datavasker og opretter sagen mod din skyldner

    Efter en gennemgang af dit dokument, oprettes sagen i vores system. I forbindelse med oprettelse af sagen, udføres datavask for at sikre, at vi har den opdaterede adresse og telefonnummer på skyldner

  • 3. Inkassoprocessen er i gang

    Vi sender den lovpligtige inkassoskrivelse , hvor skyldner har 10 dage til at reagere. I inkassoprocessen, gør vi alt for at få fordringen inddrevet så involvering af retssystemet undgås. Vi foretager opfølgning overfor skyldner via telefonisk henvendelse, sms, e-mail og yderligere skrivelser. Vi afregner 100 % af din hovedstol efter indbetaling.

    Bliver der ikke betalt, foretager vi en scoring, vurdering og anbefaling om sagen er egnet til at fortsætte til retslig inkasso eller til overvågning. Sager, der ikke løses i den udenretlige proces, er omkostningsfrit for dig.

3

Gode grunde til

Hvorfor du skal vælge os

Vi har mange års erfaring med inddrivelse af udestående fordringer indenfor både B2B og B2C krav. Vi gør det nemt for vores kunder, ved at lade os overtage hele inddrivelsesprocessen, fra en faktura er forfalden til pengene er kommet hjem. Vi sikrer en fornuftig inddrivelse med lave omkostninger og en høj succesrate samtidig med vi har skyldner i centrum.

  • Bedste pris

  • Vi gør noget ved dine sager

  • Bedste service - god gammeldags kundeservice

Her kan du møde

Vores team

Gitte Paulsen

Gitte Paulsen

Managing Partner & CEO

Jeg har gennem 30 år opbygget mine kompetencer og viden indenfor inddrivelsesområdet og er dermed stærk indenfor faget.

Læs mere

Torben Zimmermann

Torben Zimmermann

COO - Partner

Med 25 års erfaring i branchen har jeg selv oplevet mange udfordringer i forhold til inddrivelsesforretning og tilhørende IT-systemer.

Læs mere

Flemming Kentved

Flemming Kentved

CIO - Partner

Jeg har arbejdet med IT i over 12 år og i den største del af denne tid har jeg arbejdet indenfor inddrivelsesbranchen.

Læs mere

Jan Rasmussen

Jan Rasmussen

Credit Management rådgiver

Jeg har arbejdet i mere end 30 år med Credit Management og Debt Collection i Danmark og i udlandet.

Læs mere

Tine Bjørn Hjort

Tine Bjørn Hjort

Sagsbehandler og rådgiver

Jeg har arbejdet i mere end 30 år med inddrivelse og retssager i advokat-, inkasso- og finansielle virksomheder som i den offentlige sektor.

Med en juridisk faglig baggrund, der giver mig fuld indsigt i mange forskellige typer af problemstillinger, har jeg en solid baggrund til at yde en korrekt og professionel kunderådgivning.

Tobias Olsen

Tobias Olsen

Sagsbehandler og Callcenter medarbejder

Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper. Dette giver mig en god ballast i forhold til min hjælp overfor kunder og debitorer.

Albert Sehested

Albert Sehested

Sagsbehandler og Callcenter medarbejder

Udover at være talenttræner hos HIK, arbejder jeg hos Inkasso Mægleren med lettere sagsbehandling og i vores eget callcenter.

Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper, hvilket giver mig en god ballast i forhold til min hjælp overfor kunder og debitorer.

Ønsker du mere information

Så kontakt os gerne i dag

Benyt venligst kontaktformularen, hvis du ønsker at komme i kontakt med os og høre mere om, hvordan Inkasso Mægleren ApS kan hjælpe din virksomhed. Vi kontakter dig hurtigst muligt og det er naturligvis helt uforpligtende.

Troværdighed

Gensidig respekt

Tillid