Automatisk faktura opfølgning

Vi sætter strøm til din rykkerproces

Automatisk faktura opfølgning

Hurtigere og bedre inddrivelse af dine fordringer

Mange virksomheder bruger unødig megen tid og ressourcer på administration og opfølgning på at indkræve penge fra deres kunder og det medfører, at der ikke fokuseres på egen kerneforretning. En langsommelig rykkerproces betyder, at din likviditet forringes og økonomisk tab på dine debitorer forøges.

Vi sikrer en hurtigere, bedre og mere kosteffektiv inddrivelse af dine fordringer.

Få rykket dine kunder til tiden med Inkasso Mæglerens Full Service debitorstyring!

Processen

Et eksempel fra en typisk gennemsnit kundes interne rykkerproces

Dag 0 Dag 30 Dag 60 Dag 90 Dag +120
Forfald Ryk 1 Ryk 2 Varsel Inkasso

= +120 dage

Optimal proces

Dag 0 Dag 5 Dag 15 Dag 25
Forfald Ryk 1 Varsel Inkasso

= 25 dage

Hvordan fungerer det?

  • 1. Du uploader din ubetalte faktura i vores kundeweb

    Du får adgang til vores kundeweb, hvor du nemt uploader din fil/dokumenter i vores system. Uanset om det er PDF, Word, Excel eller et billede fra din mobil af dit bilag, kan du hurtigt og nemt overføre en sag til os og vi klarer resten. Har du mange sager, kan vi skabe en API adgang

  • 2. Vi validerer, datavasker og opretter sagen mod din skyldner

    Efter en gennemgang af dit dokument, oprettes sagen i vores system. I forbindelse med oprettelse af sagen, udføres datavask for at sikre, at vi har den opdaterede adresse og telefonnummer på skyldner.

    Du vælger om rykkerpåmindelsen skal sendes ud med dit eget logo eller med Inkasso Mæglerens

  • 3. Vi overtager rykkerprocessen

    Vi sender rykkerpåmindelsen til skyldner via e-mail eller brev. Vi afregner 100 % af din hovedstol efter indbetaling.

    Bliver der ikke betalt, vil næste rykkerpåmindelse blive sendt til skyldner eller sagen overgår til inkassohåndtering, alt afhængig hvor i processen vi skal træde til

3

Gode grunde til

Hvorfor du skal vælge os

Vi har mange års erfaring med inddrivelse af udestående fordringer indenfor både B2B og B2C krav. Vi gør det nemt for vores kunder, ved at lade os overtage hele inddrivelsesprocessen, fra en faktura er forfalden til pengene er kommet hjem. Vi sikrer en fornuftig inddrivelse med lave omkostninger og en høj succesrate samtidig med vi har skyldner i centrum.

  • Bedste pris

  • Vi gør noget ved dine sager

  • Bedste service - god gammeldags kundeservice

Her kan du møde

Vores team

Gitte Cramon

Gitte Cramon

Managing Partner & CEO

Jeg har gennem 30 år opbygget mine kompetencer og viden indenfor inddrivelsesområdet og er dermed stærk indenfor faget.

Læs mere

Torben Zimmermann

Torben Zimmermann

COO - Partner

Med 25 års erfaring i branchen har jeg selv oplevet mange udfordringer i forhold til inddrivelsesforretning og tilhørende IT-systemer.

Læs mere

Flemming Kentved

Flemming Kentved

CIO - Partner

Jeg har arbejdet med IT i over 12 år og i den største del af denne tid har jeg arbejdet indenfor inddrivelsesbranchen.

Læs mere

Jan Rasmussen

Jan Rasmussen

Credit Management rådgiver

Jeg har arbejdet i mere end 30 år med Credit Management og Debt Collection i Danmark og i udlandet.

Læs mere

Tine Bjørn Hjort

Tine Bjørn Hjort

Sagsbehandler og rådgiver

Jeg har arbejdet i mere end 30 år med inddrivelse og retssager i advokat-, inkasso- og finansielle virksomheder som i den offentlige sektor.

Med en juridisk faglig baggrund, der giver mig fuld indsigt i mange forskellige typer af problemstillinger, har jeg en solid baggrund til at yde en korrekt og professionel kunderådgivning.

Tobias Olsen

Tobias Olsen

Sagsbehandler og Callcenter medarbejder

Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper. Dette giver mig en god ballast i forhold til min hjælp overfor kunder og debitorer.

Jonas Søbjerg Nielsen

Jonas Søbjerg Nielsen

Sagsbehandler

Jeg har arbejdet med inkasso i mange år bl.a. for større inkassoselskaber. Det har samlet set givet mig en solid baggrund til at håndtere de forskellige typer af opgaver i vores branche.

Det at gøre en forskel for såvel vores kunder og debitorer, vores unikke it-system og vores team gør at jeg med glæde vil hjælpe din virksomhed med at få forfaldne krav hjem på en god og optimal måde samtidig med at værne om jeres kunder.

Bent Claudi Lassen

Bent Claudi Lassen

Advisory board member
Claus Christoffersen

Claus Christoffersen

Advisory board member
Peter Cramon

Peter Cramon

Advisory board member

Ønsker du mere information

Så kontakt os gerne i dag

Benyt venligst kontaktformularen, hvis du ønsker at komme i kontakt med os og høre mere om, hvordan Inkasso Mægleren ApS kan hjælpe din virksomhed. Vi kontakter dig hurtigst muligt og det er naturligvis helt uforpligtende.

Troværdighed

Gensidig respekt

Tillid