Rykkerprocedure for større erhverv
Skal din inkassoproces optimeres?
Som en del af vores omfattende løsninger hos Inkasso Mægleren, tilbyder vi integration til markedets foretrukne regnskabssystemer. Dette gør det lettere for dig at holde overblik over forfaldne fakturaer og hurtigt igangsætte nye inkassosager
Har du allerede et regnskabssystem som Uniconta, Business Central, E-conomic eller lignende? Hos Inkasso Mægleren er vores inkassoløsninger udviklet til at arbejde effektivt sammen med disse regnskabssystemer, så du nemt kan håndtere dine forfaldne fakturaer.
Ved hjælp af vores integrationer kan du hurtigt igangsætte inkassoprocessen direkte fra dit regnskabssystem. Uanset om du foretrækker at gøre det manuelt eller automatisere hele processen, så tilbyder vores system fleksibilitet til at tilpasse sig dine behov.
Vi kan hjælpe dig med at spare tid og ressourcer med vores effektive inkassoløsninger.
Hos Inkasso Mægleren forstår vi, at dine systemer er rygraden i din virksomheds økonomi. Derfor har vi udviklet vores inkassoløsninger til at integrere med systemer som Uniconta, Business Central og andre regnskabssystemer. Sammen kan vi optimere din inkassoproces med følgende:
Vores system giver dig et klart overblik over forfaldne fakturaer, så du altid har styr på, hvilke betalinger der mangler. Du kan selv vælge, om du vil igangsætte inkassosager manuelt eller automatisere hele processen, afhængigt af dine behov.
For alle vores kunder tilbyder vi skræddersyede løsninger, så integrationen fungerer optimalt i jeres eksisterende systemer. Med vores fleksible løsninger og support under opsætningen, kan du føle dig tryg i processen.
Er du klar til at gøre din inkassoproces lettere og mere effektiv? Kontakt os i dag på 40 10 64 69, eller send en e-mail til info@inkassomaegleren.dk for at høre mere om vores integrationsløsninger. Du kan også udfylde vores kontaktformular, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
Her kan du møde
Jeg har gennem 30 år opbygget mine kompetencer og viden indenfor inddrivelsesområdet og er dermed stærk indenfor faget.
Med 25 års erfaring i branchen har jeg selv oplevet mange udfordringer i forhold til inddrivelsesforretning og tilhørende IT-systemer.
Jeg har arbejdet med IT i over 12 år og i den største del af denne tid har jeg arbejdet indenfor inddrivelsesbranchen.
Jeg har arbejdet i mere end 30 år med inddrivelse og retssager i advokat-, inkasso- og finansielle virksomheder som i den offentlige sektor.
Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper.
Jeg har arbejdet med inkasso i mange år bl.a. for større inkassoselskaber. Det har samlet set givet mig en solid baggrund til at håndtere de forskellige typer af opgaver i vores branche.
Efter 14 år i advokatbranchen med fokus på inddrivelse og 3,5 år i et større inkassoselskab, har jeg opbygget en god portion erfaring med håndtering af forskellige typer inkassosager for både privat- og erhvervskunder.
Jeg er drevet af ønsket om at gøre en forskel – også i situationer, der kan være svære. Med en baggrund inden for kundeservice, salg og rådgivning har jeg opbygget solid erfaring i at kommunikere med mennesker på en måde, der skaber tryghed, tillid og respekt.