Automatisk faktura opfølgning
Vi sætter strøm til din rykkerproces
Automatisk faktura opfølgning
Mange virksomheder bruger unødig megen tid og ressourcer på administration og opfølgning på at indkræve penge fra deres kunder og det medfører, at der ikke fokuseres på egen kerneforretning. En langsommelig rykkerproces betyder, at din likviditet forringes og økonomisk tab på dine debitorer forøges.
Vi sikrer en hurtigere, bedre og mere kosteffektiv inddrivelse af dine fordringer.
Få rykket dine kunder til tiden med Inkasso Mæglerens Full Service debitorstyring!
Dag 0 | Dag 30 | Dag 60 | Dag 90 | Dag +120 |
---|---|---|---|---|
Forfald | Ryk 1 | Ryk 2 | Varsel | Inkasso |
= +120 dage
Dag 0 | Dag 5 | Dag 15 | Dag 25 |
---|---|---|---|
Forfald | Ryk 1 | Varsel | Inkasso |
= 25 dage
Her kan du møde
Jeg har gennem 30 år opbygget mine kompetencer og viden indenfor inddrivelsesområdet og er dermed stærk indenfor faget.
Med 25 års erfaring i branchen har jeg selv oplevet mange udfordringer i forhold til inddrivelsesforretning og tilhørende IT-systemer.
Jeg har arbejdet med IT i over 12 år og i den største del af denne tid har jeg arbejdet indenfor inddrivelsesbranchen.
Jeg har arbejdet i mere end 30 år med inddrivelse og retssager i advokat-, inkasso- og finansielle virksomheder som i den offentlige sektor.
Jeg har gennemgået Inkasso Mæglerens interne juridiske kursus ”Kredit Skolen” og kommunikationskursus i formidling indenfor forskellige persontyper.
Jeg har arbejdet med inkasso i mange år bl.a. for større inkassoselskaber. Det har samlet set givet mig en solid baggrund til at håndtere de forskellige typer af opgaver i vores branche.
Efter 14 år i advokatbranchen med fokus på inddrivelse og 3,5 år i et større inkassoselskab, har jeg opbygget en god portion erfaring med håndtering af forskellige typer inkassosager for både privat- og erhvervskunder.
Jeg er drevet af ønsket om at gøre en forskel – også i situationer, der kan være svære. Med en baggrund inden for kundeservice, salg og rådgivning har jeg opbygget solid erfaring i at kommunikere med mennesker på en måde, der skaber tryghed, tillid og respekt.